Indrukwekkende service van Bike Totaal Boersen

Koos Stelling uit Nieuwe Niedorp mailt een mooie ervaring met Bike Totaal Boersen in Schagen. Vorig jaar juli had hij voor hun kampeerbus een fietsendrager gekocht. Al snel waren er technische problemen die het gebruik onveilig maakten.

„Ik heb dat begin augustus maar eens aan Boersen voorgelegd. De fietsendrager zou worden teruggestuurd naar de leverancier voor onderzoek. Dit zou gezien de drukke vakantieperiode toch zeker een aantal weken gaan duren. Dat was wel erg jammer, want wij zouden dan niet met de fietsen op de bus op vakantie kunnen. En er was ook geen leen -of tweedehands fietsendrager beschikbaar. De volgende dag werd ik echter gebeld. Er was volledig begrip voor de situatie en wij waren blij verrast met het bericht dat we een splinternieuwe fietsendrager mochten uitzoeken! Dit dezelfde dag nog gedaan en we zijn nu zeer tevreden over deze nieuwe Thule fietsendrager! Wat een geweldige service! De doos gebak voor de medewerkers was slechts een bescheiden blijk van onze waardering voor deze coulante en vlotte afwikkeling.”

Bollemeijer optiek uit Heemskerk krijgt een grote pluim van Wout de Reus uit het dorp. Op zaterdagmiddag brak een oor af van zijn bril. Ondanks een winkel met veel klanten kwam er direct een medewerkster op hem af. Na het zien van de gehavende bril zocht ze direct een vervangend montuur. De glazen werden overgezet in het nieuwe montuur en schoongemaakt. Na tien minuten kwam zij terug met de bril. Kosten? Geen. „Service van de zaak. Geweldig geregeld en een superpluim waard!”

Via mond tot mond reclame zijn Theo en Gerda Suijten uit Leiderdorp vijf jaar geleden klant geworden bij Caravan Centrum Lisse. Dit najaar kreeg hun caravan een onderhoudsbeurt. Naast wat kleine wensen hadden ze een klacht over een in 2019 gekochte lithium-ion accu voor de mover. Deze werd daarop vervangen voor een nieuwe zonder kosten in rekening te brengen. „Wij hebben alle medewerkers op gebak getrakteerd voor deze bijzonder goede service!”

Online had de vriend van Nathalie Tol uit Alkmaar bij Leen Bakker een kledingkast besteld. Helaas bleek één van de meegeleverde greepjes misvormd en onbruikbaar. Met het gekneusde greepje langs de vestiging in Alkmaar gefietst. De bestelling van de kast was te vinden in het systeem maar een nieuw, los, soortgelijk greepje was moeilijk of niet te vinden in de computer waarop de medewerker voorstelde om boven bij de kasten te kijken of dáár wellicht de juiste greep te vinden zou zijn. Tussen héél veel zwarte werd uiteindelijk de juiste, grijze greep gevonden en zonder aarzelen werd deze greep meegegeven. Heel fijn.”

Uw compliment?

Er is ruimte voor nieuwe complimenten. Vooral lezers in het Gooi, rond Haarlem en het Leidse nodigen we graag uit: mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.