Na misverstand bloemen van Appie voor begrip

Mariëlle van Althuis complimenteert Daniëlle van de Albert Heijn bij haar in Medemblik. Er was een misverstand ontstaan toen ze haar boodschappen met koopzegels wilde betalen.

De verkoopster meende dat ze haar behoorlijke spaarpot uitbetaald wilde krijgen en dat kon vervolgens niet worden teruggedraaid. Van Althuis werd gevraagd de volgende dag terug te komen om dat grote bedrag bijeen te sprokkelen. Toen ze kwam, lag dat geld inderdaad klaar. Inclusief een grote bos bloemen voor haar begrip. ,,Helaas schijnen mensen voor mindere zaken enorm uit hun slof te schieten en was ze erg blij met mijn reactie (en ik met de bloemen!).”

Medewerker Sander van brillenoptiek Pearl in Bussum kan de komende tijd niet meer stuk bij Tiny van der Horst uit Hilversum. ,,Het pootje van mijn ruim twee jaar oude bril was afgebroken. Via mijn zorgverzekering mocht ik nog geen nieuwe kopen. Sander had nog zo’n zelfde montuur liggen en zette mijn glazen over. Ik hoefde niks te betalen. Dit vind ik echt super van hem.’’

Onlangs zag Els Quax op een zaterdagmorgen vroeg glas liggen op het fietspad nabij de fietsenkelder bij haar in Velsen. ,,Ik zei dat tegen de toezichthouder van de fietsenkelder. Een paar uur later pakte ik mijn fiets uit het rek, de toezichthouder vertelde me dat ze het glas had opgeveegd. Ondanks dat het echt niet haar taak was heeft ze heel wat lekke banden voorkomen”, vermoedt mevrouw Quax.

Uw compliment?

Heeft u ook iets leuks meegemaakt en wilt u het met andere lezers delen? Mail ons dat en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

klasse_zomer.pdf

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.