’Als ik ooit schade heb, dan natuurlijk naar Ach’ | Consumentenrubriek Klasse

van de ombudsredactie

Als ombudsredactie schrijven we vooral over consumentenleed. Daar mogen wat positieve berichten tegenover staan. Die brengen we elke week in de rubriek ’Klasse’.

Ruud Buurma ontdekt een kras op de zijkant van zijn geparkeerde auto. ,,Niet diep, maar ook niet weg te poetsen.’’ Op naar Autoschade Centrum Hilversum (Ach) voor advies. ,,Het was erg druk, maar de vriendelijke baliemedewerker wilde wel even kijken. Even later poetste hij de kras dankzij een intensieve behandeling volledig weg. Op mijn vraag wat ik moest betalen was zijn antwoord: ’Het is prima zo. Geniet van deze mooie dag’. Wat een vriendelijkheid! Ik hoop er niet op maar als ik ooit schade heb, dan natuurlijk naar Ach!’’

Henk Lamsma uit Huizen maakt Ziggo twee complimenten. Na zijn verhuizing had de monteur van de aanleg van het wifinetwerk een potje gemaakt. Er moest nog een monteur aan te pas komen. Die analyseerde snel het probleem en ging pas weg toen alles perfect werken. Daarna schrapte Ziggo de eerste factuur van 55 euro.

Wilt u ook een compliment uitdelen? Mail ons!

klasse_1_augustus.pdf

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.