Geen monteur kon het oplossen. Wanhoop nabij door lekkende wasdroger

© 123RF

Ed Brouwer

Gerdina de Koning uit Katwijk heeft het slecht getroffen met de Bosch wasdroger die ze kocht bij BCC. Tot drie keer toe moeten er monteurs bij komen omdat de machine lekt.

De laatste monteur is zelfs weggegaan zonder het lek te dichten. Radeloos werd ze ervan, zodat haar zoon de contacten met BCC overnam. Maar ook hij kreeg daar niemand te pakken die zei ’wanhoopt niet langer, ik ga het oplossen’. Uiteindelijk ziet mevrouw De Koning na maanden geploeter maar één oplossing: ons e-mailen. Een week na onze tussenkomst kan ze blij melden dat ze een andere wasdroger heeft mogen uitkiezen. Die is inmiddels netjes afgeleverd.

„Bij deze case is eigenlijk alles fout gegaan aan communicatie wat er fout kon gaan, zowel bij ons als bij de leverancier”, licht de BCC-woordvoerder toe. „Er zijn dingen naar de verkeerde afdeling doorgezet en/of nooit opgepakt zowel bij ons als bij de leverancier, waardoor het is blijven hangen. We hebben voor de klant een omruiling aangemaakt en er is een bevestiging per mail gestuurd maar die is kennelijk nooit bij de klant terecht gekomen. Namens BCC onze verontschuldigingen voor de gang van zaken.”

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.