Hornbach: gratis nieuwe deur | klasse!

1 / 2
Ombudsredactie

Ron Melgers uit Schoorl koopt twee jaar terug bij Hornbach louvre-deuren en laat timmerman Marcel van Oort er een kledingkast met schuifdeuren van maken in de echtelijke slaapkamer. Prachtig.

Maar na een jaar beginnen de latjes van een deur uit te vallen. Melgers repareert de zaak met veel moeite, maar het is een oplossing voor de korte termijn, want het probleem herhaalt zich. Melgers zoekt contact met Hornbach en krijgt gratis een nieuwe deur opgestuurd. ,,We vinden de service van Hornbach geweldig.’’

Nelson

,,Eind mei kocht ik een paar sneakers bij schoenwinkel Nelson in de Winkelhof in Leiderdorp’’, schrijft Anneke den Boer uit die plaats. ,,Eind juli ging de rits van één van de schoenen kapot. Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel en zonder enig probleem werd mij meteen toegezegd dat ik een ander paar zou krijgen. De schoenen waren niet op voorraad maar werden meteen via internet besteld en de volgende dag had ik ze al in huis. Wat een service!’’

BCC

In de webshop van BCC koopt C. de Groot uit Uitgeest een printer. Na een half jaar krijgt het apparaat kuren. Hij moet de printer naar de winkel brengen. ,,Naar Beverwijk gebracht. Twee weken later bericht dat de printer klaar was. Stond er een nieuwe klaar. Klasse BCC.’’

Belsimpel

Jan van der Lugt uit Soest bestelde een iPad bij Belsimpel, maar het apparaat werd niet op zijn huisadres bezorgd op nummer 88, maar bij 89. Een belletje naar Belsimpel heeft resultaat. ,,Ze bezorgden het apparaat diezelfde dag nog, kreeg twee dagen later een belletje of de iPad bezorgd was en na vijf dagen werd namens het bedrijf een grote chocoladereep bezorgd. Wat een service.’’

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.