Specsavers Beverwijk geeft gratis montuur na valpartij

Ed Brouwer

Op zijn rondje hardlopen in de Kennemerduinen struikelde Jan Pieter van Stipriaan uit Santpoort-Noord over een venijnig stronkje op zijn pad.

Bij zijn val liep hij een schaafwond aan een knie op en zijn bril raakte ontzet. Hij ermee naar Specsavers in Beverwijk. Konden ze de bril bijstellen?Helaas, het werd een nieuw montuur. En nu komt het: ,,Ik dacht: kassa en vroeg naar de kosten. Bleek een nieuw montuur service van Specsavers. Wat een klasse!”

Specsavers Hilversum

Ook Jacques Laneij is vol lof over Specsavers, hij over het filiaal bij hem in Hilversum. Zonder dat hij z’n portemonnee hoefde te trekken kreeg hij maar liefst drie brillen. De bril die hij er had gekocht keek niet zo lekker, er is iets aan de hand met zijn ogen, bleek later bij de oogarts. Voor nop kreeg hij als alternatief een multifocale bril aangemeten, maar ook die was het niet helemaal en werd vervangen door afzonderlijke brillen voor dichtbij en ver weg. ,,Waar maak je dat nog mee?”, reageert een opgetogen Laneij.

Deen Heerhugowaard

Mooi compliment voor de dames van de bloemenafdeling van Deen in Heerhugowaard waar Anita Melgarejo woont. Onlangs overleed op een zondag haar oom. ,,Ja, en waar haal je nu een mooi rouwstuk in deze tijd? Op maandagmiddag heb ik gebeld met de bloemenafdeling van Deen. In no time werden de gegevens genoteerd en dinsdag lag er een heel mooi rouwstuk klaar. Ik kreeg heel veel begrip van de verkoopsters en ik werd heel netjes met mijn stuk op een speciale kar naar de auto begeleid. Top meiden, jullie doen niet onder voor een bloemisterij.”

DekaTuin Heiloo

Romana Verver uit Heiloo meldt een goede ervaring met de afdeling Ruiter en paard bij DekaTuin Heiloo. Haar dochter had van Sinterklaas gevoerde paardrijlaarzen gekregen waarvan de voering na negen maanden losliet. De laarzen zaten dus niet lekker meer. Haar man ging er een poosje later mee terug en werd nog dezelfde dag teruggebeld. ,,We konden het aankoopbedrag terug krijgen in de vorm van een cadeaukaart. Als dat geen klasse is een jaar na aankoop!?”

BCC

De elektrische step die Harry Kuenen voor zijn kleinzoon kocht bij BCC bij hem in Purmerend ging na vier maanden stuk en de vervanger al na twee maanden. Het vertrouwen in het merk was zoek. Kuenen daarom blij dat filiaalmanager Paul Kelder voorstelde een step van een ander merk uit te zoeken. ,,Service van de bovenste plank. Chapeau!”

Uw compliment?

Heeft u ook iets meegemaakt? Stuur ons uw compliment en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden. Met name hopen we op veel schouderklopjes voor goede service van lezers van onze titels De Gooi- en Eemlander, Leidsch Dagblad, Haarlems Dagblad en de IJmuider Courant. Reageer HIER.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.