Bedrijfsleider MediaMarkt Heerhugowaard redt kerstfeest Jacqueline Hink

Ed Brouwer

Jacqueline Hink mailt een perfect voorbeeld van uitzonderlijke service waarvoor deze rubriek is bedoeld. Hoofdrolspeler is de bedrijfsleider van MediaMarkt in Heerhugowaard.

Hier gaat het om: ,,De dag voor Kerst 2020, 24 december ’s middags om 16.00 uur. Mijn bestelde kerstcadeau bij de MediaMarkt in Heerhugowaard is nog niet gebracht. Ik begin mij toch enige zorgen te maken. Na telefonisch overleg met de MediaMarkt, blijkt dat ik bij het bestellen iets niet goed heb gedaan. Deze bestelling zal nooit op tijd meer binnen zijn voor kerst, door overbelaste pakketbezorgers. Voor ons zal dit betekenen dat er iemand uit ons gezin zonder cadeau zal zijn met kerst… Superbalen dus. Gelukkig is de filiaalhouder bereid om naar mijn verhaal te luisteren en in oplossingen mee te denken. In Heerhugowaard is het door mij bestelde cadeau niet op voorraad, maar na enig rondbellen bij het filiaal in Alkmaar wel. Tot mijn grote vreugde biedt de filiaalhouder aan om het cadeau op te halen in Alkmaar en vervolgens naar mijn huisadres in Langedijk te brengen! Allemaal omdat ik het zelf niet mag ophalen tijdens deze lockdown. En zo gebeurt het dat deze filiaalhouder zelf het cadeau op kerstavond nog bij ons thuis aflevert! Wat een superservice, dank u wel mijnheer van de MediaMarkt Heerhugowaard. We hebben een heerlijke kerst!”

P. Meijer Bad en Hotbath

,,Nog dagelijks zijn we blij met onze zeven jaar oude badkamer met douche en bad”, mailt Jan Maarten de Jong uit Oegstgeest. ,,Super mooi aangelegd door P. Meijer Bad & Tegel uit Leiderdorp. ,,Het bad gebruiken we minder vaak dan de douche en we keken dus gek op dat de omstelknop van de Hotbath badkraan het opeens niet meer deed. De garantie bleek vijf jaar. Toch werd er een garantieverzoek gedaan bij Hotbath en deze leverde supersnel een nieuwe omstelknop en deze loopt ook nog eens soepeler dan de oude. Hierbij een warme douche voor P. Meijer Bad & Tegel uit Leiderdorp en Hotbath.”

Kruidvat Heemstede

Mevrouw M.V. Wasserij-Annalaan uit Heemstede stuurt een schouderklop uit naam van haar 90-jarige buurvrouw. Zij had een boodschap gedaan bij Kruidvat in Heemstede en ontdekte na thuiskomst dat haar portemonnee weg was. Paniek dus. Mevrouw Wasserij (70+) die kennelijk nog wat kwieker is, holde terug naar Kruidvat, waar de portemonnee inderdaad was gevonden en veilig opgeborgen. ,,Na veel bedankjes uit naam van de buurvrouw heb ik de portemonnee snel weer naar haar toe gebracht; buurvrouw heel blij! Hartelijk dank aan het personeel van het Kruidvat!”

Kras

Kees en Atie Keizer uit Zwaag willen een compliment geven aan de reisorganisatie Kras. Zij hadden voor januari 2021 een reis naar Portugal boekt. In oktober was dit land nog code geel. De volledige reiskosten hadden ze betaald maar nadat ook Portugal rood kleurde werd hun medegedeeld dat de reis niet doorging. Tot hun verbazing stond vier dagen erna het volledige bedrag weer op hun rekening. Daarentegen is het echtpaar al twee maanden bezig om hun vliegtickets via My Trip vergoed te krijgen voor een reis naar Thailand. Wat een wereld van verschil...

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail het ons en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.