Nespresso voor de volle mep

© Foto 123RF

Zelf is Boudewijn Veldman uit Leiden de eerste om zijn klacht te relativeren, maar het ergert hem wel mateloos dat Nespresso hem zijn voucher van dertig euro door de neus boort.

Hij had deze vorig jaar gekregen na een hele discussie over een andere kortingskwestie. Maar toen hij hem wilde inwisselen kreeg hij te verstaan dat het voucher slechts een jaar geldig was geweest en ja helaas, dat jaar was al voorbij. Om vrienden te blijven boden ze hem gratis kopjes, maar hij wil geen kopjes, hij wil korting. Die krijgt hij pas nadat wij moederbedrijf Nestlé vragen of dit nou zo moet. Ze bellen hem dat het inderdaad niet zo hoeft te gaan. Hij mag die dertig euro alsnog gebruiken voor een bestelling in de Nespressoshop.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.