Voor Hans Alberda geenkorting in 1,2,3,4... 5 stappen

Bij je eigen provider of energiebedrijf korting vragen in plaats van overstappen, het adviesverhaal op deze pagina riep bij lezer Hans Alberda een vervelende herinnering op.

Enkele maanden geleden probeerde hij het in praktijk te brengen en polste KPN waar hij al 45 jaar klant was naar de korting op een alles-in-1 pakket. Geen cent, was het antwoord. Doen we niet aan. Bot, vond hij het, en besloot met alles over te stappen naar Ziggo. Deze benaderde KPN vanwege nummerbehoud. Prompt belde KPN Alberda met een aanbod. Na drie keer ruggenspraak met een chef zou het aanbod op de mail worden gezet. Wat Alberda ontving, was echter een contract en de melding dat hij had aangegeven met alles bij KPN te blijven. Woest was Alberda en nog meer gemotiveerd om weg te gaan. Kort voor het contract bij Ziggo inging deed KPN nog een poging hem te behouden. ’Verschrikkelijk kinderachttig nadat ik eerder de reactie kreeg die erop neerkwam ’sodemieter maar op’.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.