Premium

Directeur Hilversum Marketing: We zijn geslaagd als inwoners, bezoekers en bedrijven trots over Hilversum praten en hier graag naar toe komen

Jeroen Kreijkamp zwaait sinds begin dit jaar de scepter over Hilversum Marketing.
© foto studio KASTERMANS / BEN DEN OUDEN
Hilversum

Hilversum is een plaats waar je trots op mag zijn. De natuur, de architectuur, de winkels, het uitgaansleven, Hilversum heeft het en het mag gezien worden ook. Dat is kort gezegd de boodschap van Jeroen Kreijkamp, directeur bij Hilversum Marketing. „Er zijn hier veel verborgen pareltjes, die mogen best gezien worden.”

Jeroen Kreijkamp is sinds ruim een half jaar directeur van Hilversum Marketing. Een onafhankelijke stichting, weliswaar met een nauwe - financiële - band met de gemeente maar nadrukkelijk geen onderdeel van de gemeente. „Ook wel eens fijn om even wat minder met politieke zaken te maken te hebben”, vindt hij zelf. Hij kan het weten, tot vorig jaar was Kreijkamp acht jaar wethouder in de stad Utrecht, onder meer verantwoordelijk voor onderwijs, economische zaken en financiën. In het oog springend wapenfeit: het naar Utrecht halen van de start van de Tour de France in 2015.

Meer nieuws uit Gooi en Eemland

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.