Flinke rook vanwege brandende wasmachine in Naarden

© Jan Honing

Danja Koeleman
Naarden

In een woning aan de Binnenhof in Naarden is zaterdagmiddag een brand uitgebroken.

De bewoonster, die op het moment van de brand in het huis aanwezig was, kon zichzelf in veiligheid brengen. De brandweer moest de deur openbreken om in de woning te komen. Eenmaal binnen was het vuur snel onder controle. Het brandje bleek te woeden in een wasmachine. De brandweer slaagde erin een van de achtergebleven huisdieren in veiligheid te brengen. De bewoners van het pand zijn nagekeken door het ambulancepersoneel. Ze hoefden niet naar het ziekenhuis. De rook werd met een ventilator uit de woning gehaald. Ook de wasmachine is buiten gezet.

Meer nieuws uit Gooi en Eemland

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.