Schuur Laren in hens door oliebollen

Foto brandweer Laren.

Foto brandweer Laren.

Henk Runhaar
Laren

Een schuur aan de Kloosterweg in Laren is donderdagavond in brand gevlogen. Het ging mis tijdens het bakken van oliebollen.

Dat meldt de Larense brandweer. De bewoner belde direct 112 gebeld en maakte met een tuinslang de naastgelegen rietgedekte schuur nat om overslag van het vuur te voorkomen. De brandweer die snel ter plaatse was heeft de schuurbrand direct geblust.

Meer nieuws uit Gooi en Eemland

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.