Premium

Pittig en veel Nepalees aan huis. Is wat knapperig moet zijn (onderweg) niet papperig geworden? Ghorka in Hilversum onder ’t vergrootglas

© Eddie de Paepe

Een belangrijke vraag bij een bezorg/afhaalmaaltijd is natuurlijk hoe alle gerechten de reis hebben doorstaan. Is alles warm gebleven? Is wat knapperig moet zijn niet papperig geworden? Hoe ogen de gerechten?

Deze en andere vragen hebben wij ook dit keer gesteld bij de beoordeling van Ghorka Restaurant in Hilversum. Van de Havenstraat naar ons huis is een minuut of tien rijden. De maaltijd komt (dan ook?) mooi op tijd, slechts tien minuten na het afgesproken tijdstip. De jongeman vraagt of hij de plastic tas voor de deur mag zetten, waarschuwt ’dat-ie zwaar is’, en wenst ons smakelijk eten.

Meer nieuws uit Gooi en Eemland

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.