Visser Elektrotechniek maakt einde aan oorverdovend alarm

1 / 3
Ed Brouwer

Lof van Margot de Hen uit Castricum voor Visser Elektrotechniek in Beverwijk.

Lof van Margot de Hen uit Castricum voor Visser Elektrotechniek in Beverwijk. Na het overlijden van haar schoonvader waren ze in zijn huis aan het opruimen toen door gerommel in de meterkast het inbraakalarm afging. Oorverdovend. Ze schrijft: „Mijn schoonouders gebruikten dit alarm nooit en hadden ook geen abonnement/aansluiting. Er was geen sleuteltje van en geen code. Na uitgebreid proberen van diverse codes heb ik ten einde raad, de herrie was echt vreselijk, Visser Elektrotechniek Beverwijk gebeld. Binnen twintig minuten stond er een vriendelijke medewerker voor de deur die ons tussen zijn drukke werkzaamheden door van de verschrikkelijke herrie verloste, zodat wij weer verder konden. Een overlijden geeft al veel verdriet en stress, heel fijn dat er dan mensen zijn die je zo snel te hulp schieten!”

De Schouw Egmond

Dankzij Haardenspecialist De Schouw in Egmond zit Floris Touber in Bergen niet al te lang in de kou als zijn DRU gashaard - zo’n sfeervolle met ’houtblokken’ - dienst weigert. Assistentie bleek niet makkelijk, de voormalige leverancier was volgens Touber naar de zakelijke eeuwige jachtvelden vertrokken. Een via internet gevonden bedrijf had pas tijd op 6 januari. Nee dan Haardenspecialist De Schouw in Egmond. Met wat kosteloze adviezen voor doe-het-zelven lukte het de kachel weer aan de praat te krijgen. „Dankzij hen toch een warme en geslaagde Kerst. We zijn ze dankbaar.”

Theo Stet Meubelen

Toen de plastic geleiders van de lade van de in 2013 bij Theo Stet Meubelen in Heerhugowaard gekochte salontafel begonnen af te brokkelen stuurden Marjo en Aad Verduijn uit Akersloot een mailtje met een foto van de geleiders. Na enkele dagen al bericht dat de fabrikant in het magazijn nog een setje geleiders had gevonden en dat deze binnenkort gratis door de servicemonteur van Stet zouden worden gemonteerd. En zo geschiedde. „Weer werd de klantvriendelijkheid van Stet meubelen bevestigd.”

Intertoys Heiloo

Jan en Hermijn Slootjes uit Heerhugowaard delen graag een schouderklop uit aan Intertoys Heiloo. ’s Morgens bestelden zij daar telefonisch het bordspel Scrabble. Nog dezelfde dag kwam een medewerkster van de speelgoedwinkel het persoonlijk bij hen thuis afleveren. „Dit verdient een dikke pluim.”

Havoned Putten

Begin vorig jaar kocht Nico Breg uit Wervershoof een andere caravan. Daar zat een flatscreenbeugel in, maar niet de bevestiging tussen beugel en tv. Al zoekend kwam hij uit bij Havoned in Putten. „Een lieftallige jongedame stond mij te woord en vroeg mij een foto van de desbetreffende beugel te sturen. De dag erna werd die geheel gratis bezorgd. Prima service en een hele grote dank.”

Heeft u zelf ook een compliment?

Mail: ombudsman@mediahuis.nl

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.