Gooi en Eemlander - Fietsster gewond na aanrijding met scooter in Baarn
 

Fietsster gewond na aanrijding met scooter in Baarn

Door Patrick van den Hurk - 5-3-2013, 20:48 (Update 5-3-2013, 20:48)

BAARN - Een scholier is dinsdagmiddag met beenletsel naar het ziekenhuis gebracht, nadat ze op het fietspad langs de Hilversumsestraatweg in Baarn tegen een scooter was gebotst.

De twee kwamen elkaar tegemoet op het fietspad. De scholiere wilde iets bijsturen, maar haar fietsstuur bleek los te zitten. Daardoor kwam ze alsnog in botsing met de scooter. De berijder daarvan kwam er zonder verwondingen vanaf.

Draag bij aan dit artikel
Stuur een tip
Stuur een video
Stuur een afbeelding

Reageer op dit artikel


Stelling

Nederland bemoeizuchtiger dan Turkije

Nederland is woedend op Turkije omdat dit land zich bij herhaling kritisch uitlaat over binnenlands beleid. Zo hekelden de Turken vorig jaar de Nederlandse pleegzorg die lesbische stellen toestaat om kinderen op te voeden. Ook het voornemen van Asscher om Turkse verenigingen kritisch door te lichten stuit op een vermanend vingertje vanuit Ankara. Dat Nederland zo gepikeerd reageert op deze op zich ongewenste inmenging is wel hypocriet. Als er nu één land is dat overal in de wereld, gevraagd en ongevraagd, andere landen continu de maat neemt is het wel Nederland. Nederland is bemoeizuchtiger dan Turkije.

Stelling
Het antwoord van...
Centrum Oosterwal
Michael Mooij
Fleboloog
24-11-2014 02:37 Vraag & antwoord

Pijn, zwelling en een gestuwd gevoel in de benen. Bruine verkleuringen op de huid, eczeem of zelfs een open been. De gevolgen van een trombose kunnen heftig zijn. Alle problemen die na een trombose aan een been ontstaan, worden samen een post-trombotisch syndroom genoemd. Fleboloog Michael Mooij van Centrum Oosterwal beantwoordt drie vragen over deze aandoening.

 

Lees verder!